Bidrack.com Complaint

BidRack.com Is bid confusion.com - auction bidding on line

I read a favorable acticle on line regarding bidrack.com. I wnet on line to register. The Free registration was confusing and ended up costing me $99. The claimed you would get a free spin and a free try. I tried it did not like it. They stated I had purchased 175 credits. I checked my bank account they took out $99. I went back to the web site and tried to get back to the registration area it would not let me in. I tied call they said someone would return my call no one did. I emailed and got the following response.
Dear Valued Customer,

We thank you for reaching out to us here at Bidrack! We do see that you have purchased our $99 bid package of 175 bids. Directly to the left of where you enter your card number it states that you are being charged $99 and you will receive 175 bids. We are very sorry that you did not wish to do this. We apologize deeply for the inconvenience this may have caused. Unfortunately, due to our policies as stated in the terms and conditions you agreed to, I cannot give you a refund.

Bidrack offers tons of featured deals and values on many items that you will not find on any other auction site! We want you to be happy ! We are confident, that if you develop a strategy, give us a chance, and use Bidrack that you will actually save up to 90% off retail on your favorite brands.



Read Next Complaint >>






Email Story   |   Comment on this Story



Read more consumer reviews from Complaint Catalog -> Consumer Stores


Home    Consumer Resources    Browse Complaint Catalog       Terms & Conditions/Privacy Policy    Frequently Asked Questions

Copyright 2005-2010 Complaint.TV